اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

نیروی پلیس ابوظبی آگاهی رانندگان را در زمینه ایمنی تایرهای وسایل نقلیه افزایش می‌دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، پلیس ابوظبی یک برنامه آگاهی بخشی میدانی برای رانندگان درباره اهمیت بررسی تایرهای وسایل نقلیه در جریان جشنواره سالانه «لیوا» در شهر لیوا و با همکاری گروه «میچلان» برگزار کرد. این برنامه بخشی از کمپین وزارت کشور با شعار «تابستان بدون حوادث» و همزمان با کمپین پلیس ابوظبی «تابستان ایمن» است که به منظور اجرای استراتژی امنیت جاده‌ها طراحی شده است.

شعبه آگاهی و فرهنگ‌سازی ترافیکی در اداره ترافیک و گشت‌های امنیتی منطقه الظفره، به رانندگان بازدیدکننده از جشنواره توضیحاتی درباره احتیاطات لازم برای رانندگی در تابستان ارائه داد. این توضیحات شامل اهمیت بررسی تایرها، اطمینان از سلامت آن‌ها و تعویض تایرهای فرسوده یا شکسته بود. همچنین بر استفاده از محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردها تأکید شد تا از حوادث ناشی از ترکیدن تایرها جلوگیری شود. در این برنامه همچنین بروشورهای آگاهی بخشی و هدایایی برای رانندگان توزیع شد.

سرهنگ احمد خادم القبیسی، مدیر اداره ترافیک و گشت‌های امنیتی در منطقه الظفره، بر اهمیت اجرای برنامه‌های آگاهی بخشی برای عموم مردم تأکید کرد و گفت که این اقدامات به منظور حفظ ایمنی آن‌ها و سایر کاربران جاده انجام می‌شود. وی همچنین بر لزوم توجه به سلامت تایرها و تشویق رانندگان به تعویض تایرهای فرسوده و بررسی وضعیت تایرهای جدید قبل از خرید تأکید کرد و گفت که نباید تایرها تحت تأثیر رطوبت و دما قرار بگیرند، زیرا این امر می‌تواند به عدم صلاحیت آن‌ها منجر شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا